onsdag 24. november 2010

Kremmerhuskort!!

Jeg fikk laget et lite kremmerhuskort på treffet i helgen.
Og igjen så har jeg brukt mønsterark fra 3ndypapir :0)
En herlig fasong men litt uvant å pynte.

Blonde langs den buede kanten hvor jeg også har tredd et rødt tynt fløyelsbånd


Se så fin lita jente :)


En blomst fra Poinsetta - BossKut fikk jeg låne av Monica og Maria på treffet.
Den må jeg nok anskaffe meg.
En tag med en liten julehilsen og flere snøkrystaller samt et skrivefelt på baksiden.

Kortet tar jeg med på utfordringen til
Sketchy Colors #48 - Rødt og Hvitt 
da kortet i hovedsak er rødt og hvitt.

Ha en strålende dag!!
Klemmer, Wenche :0)


16 kommentarer:

Astrid sa...

Oh my, what a beautiful card Wenche, I really love it !!

hugs Astrid

Heidi sa...

Åh, dette var rett og slett nydelig Wenche!
Så flott fasong på kremmerhuset:)
Liker alt her.
Ha en fin dag, klem:)

Mona sa...

Så nydelig Wenche!!! Artig fasong på kortet. Nydelig blomst. Ønsker meg den jeg også....

Ha en flott dag!
Klem Mona :-)

mettepip sa...

Så lekkert og stilrent Wenche!
Flott den Poinsetta'n - kjøpte den på fjorårets Oktobertreff, men fikk først prøvd den forrige helg;)
Morsom utforming på kortet, og rødt og hvitt er jo så stilig!

Ang. spm. ditt om søndag, så er jeg faktisk litt i tenkeboksen på den. Har plutselig fått litt mye å ta meg av på hjemmebane, men har ille lyst;)
klem fra
Mette

WencheP sa...

Næ så stilig. Artig med annen form på kortet, flott pynting og herlig med den julestjernen :)

Bodil sa...

Nydelig kort, så fin fasong og lekkert pyntet.
klem :)

Gunn`s Kort sa...

Åh, så vakkert dette er!

Nina sa...

Nydelig kremmerhus. vakkert motiv, og lekkert med glitter rundt. Flott blomst med glitter også:) Klem

Gro sa...

Så herlig. Blir helt imponert, jeg. Kommer de fra eget hode eller andre steder???
Klem :o)

Gro sa...

Himmel og hav så mye lekkert du har laget i det siste....!
Jeg har så mye på programmet om dagen at jeg rekker ikke innom blogger engang for å kikke....
Men når det gjelder det bildet, bruker jeg noe som heter photoscape, et gratis bilderedigeringsprogram. Der finns det noe som heter mosaik, og du bare markerer det som ikke skal synes så blir det mosaikk istedet.... :-)
Kjempeenkelt...
Ha en fortsatt fin kveld.

Klem, Gro

Anonym sa...

Nydelig kort og så nydelige farver ;-)
Klem fra Inger

salige lavendel sa...

For et utrolig skjønt kort!!

Pinklady 68 sa...

Nydelig kremmerhus, Wenche!!
Stilig design og lekkert pyntet:-)

Klem Laila.

Connie sa...

Nydelig.
Her var det mye lekkert.
Gleder meg til å følge deg videre.
Klem Connie

Christina sa...

This is stunning again Wenche! So beautiful!
Hugs Kristel

Eva Helen sa...

WOW kjempe lekker og den blomsten var super nydelig.
Masse flott du lager at jeg måtte legge meg som følger :-)

Klem Fra Eva Helen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...